Tack för att ni hjälper oss att bli bättre! I vår varumärkesundersökning i maj fick vi synpunkter om att några av våra tjänster var svåra att hitta på vår webbplats. Nu har vi sett över våra menyer och gjort flera förändringar.
Fyra förbättringar i vår meny:
- Vi har samlat våra bloggar och andra texter om Quality 5.0
De senaste åren har det skett ett tydligt perspektivskifte i synen på kvalitet. Quality 5.0 är vår beteckning på dagens kvalitetsbegrepp. Nu handlar det inte längre om att enbart åstadkomma kundtillfredsställelse, utan även om hur företag och organisationer kan bidra till samhällsnytta.
Under den här fliken hittar du numera samtliga bloggar om ämnet sorterade efter de fem framgångsfaktorerna, kunder och intressenter, leda för hållbarhet, motiverade medarbetare, värdeskapande processer och förbättringar & innovationer. Här får du inspiration från en mängd skribenter! - Ny meny för SIQ Akademi
SIQ Akademi omfattar öppna kurser, specialanpassade utbildningar och rådgivning på plats för att hjälpa er att vässa kvalitetsarbetet och ledarskapet. Den plattform vi står på bygger på de senaste forskningsresultaten kryddat med erfarenheter från framgångsrika organisationer.
I den nya menyn hittar du snabbt vad du är intresserad av: utbildningar, rådgivning, goda exempel, konferenser eller SIQ Alumni. - Ny meny för Utvärdera & Förbättra
Att sprida kunskap om kvalitetsutveckling och vägen mot hållbar framgång är vårt viktigaste arbetsområde. Vi vänder oss till alla som vill skapa varaktig framgång i sin verksamhet – medlemmar men även alla andra som har ambitioner och intresse av att bli bättre.
Här hittar du mer information om våra kvalitetsmodeller, enkäter, utvärderingar och utmärkelser. - Bättre sökfunktion
Här kan du söka både på en tjänst eller i en meny för att smidigt hitta rätt, som ett alternativ till de andra sökvägarna.